11 Ekim 2012 Perşembe

Eskişehirspor'un renkleri ve renklerine bile sahip çıkamayan yönetim...

İstanbul medyası üç takım dışındakileri yok sayıyor...
Bu üç takımın içine dördüncü takım olarak kenardan köşeden girmek için mücadele veren Trabzonspor için ise, bir türlü karar veremedi İstanbul medyası. Bazen çeyrek sayfa, bazen büyükçe bir fotonun içinde kaybolan minik haberlerle geçiştiriyor onları da. TS dördüncü büyük olma derdinde, İstanbul medyası ise, bunu bir türlü kabullenmiyor. Cebelleşme sürüyor...
***
İstanbul medyası üç takım için kendini adamış adeta...
Üç takımdan birinin topçusu hacet giderirken osuruğunun sesi akortsuz çıksa bunu bile tartışmaya açacaklar nerdeyse. 
"Vay efendim Muslera yellenirken neden akort yapmadı." 
"Vay efendim Alex veda ederken neden sağ kolunu kaldırarak el salladı"
"Vay efendim Samet neden Başkanın yanında gözünü kırptı..."
Nerdeyse tartışma konuları bu noktaya gelecek...
***
Ya diğer takımlar!?
Onlar mı, onları boş verin gitsin. Biri gider bir gelir o kadar önemli değiller...
İstanbul medyası üç takım dışında kalan takımların hiçbir manevi değerine saygı göstermezler...
Kasımpaşa'nın 90 yıllık ARMAsı değişir kimsenin gıkı bile çıkmaz...
FB'li Alex'in takımdan ayrılması aylarca yazılara tartışmalara konu olur...
Eskişehirspor'un renklerinin ne olduğunu bile bilmezler...
Söylerken, yazarken hep Kırmızı - Siyah derler...
Halbuki Eskişehirspor'un tüzüğünde renkleri Siyah - Kırmızı olarak geçer...
"Aman efendim ne farkeder ki" derler umursuzca...
Farketmiyorsa, yiyorsa bir taneniz çıkın FB'nin renklerini Sarı-Lacivert değil de Lacivert-Sarı olarak söyleyin bakalım. Sıkar mı!?
***
Hadi İstanbul medyasını anladık...
Ya Eskişehir medyası...
Bütün uyarılarımıza rağmen halen İstanbul medyasının güdümünden çıkamamış olan Eskişehir medyası bile Eskişehirspor'un renklerini Kırmızı-Siyah diye yazmıyor mu!?
Bu haberleri yazarken hiç mi kontrol edilmiyor!?
Bu haberi okuyan Eskişehirspor sevdalıları bu yerel medyaya hiç mi telefon açıp tepki vermiyor!?
Yoksa biz İstanbul medyasının güdümüne girip "Ne farkeder ki, aynı şey" mi demeye başladık!?
***
Hadi yerel medyayı da geçtik...
Peki ya Eskişehirspor yönetim!?
Benim okuduğum haberleri mutlaka onlar da okuyordur...
Eskişehirspor'un renklerinin yanlış yazılıp, yanlış söylenildiğini onlar da farkediyordur...
Çok mu zor bu haberleri yapanlara bir mail atmak...
Bir faks mesajı çekmek...
Bir telefon açıp yanlışın düzeltilmesini rica etmek bu kadar mı zordur!?
Yoksa yönetim de mi umursamıyor artık renklerimizin bile doğru dürüst yazılıp söylenmiyor olmasını!?
Acaba Halil Ünal başkanımıza ve yönetim kurulu üyelerimize sorsak "Eskişehirspor'un renkleri nedir!?" diye kaç tanesi doğru cevap verebilir!?
***
Biz Eskişehirspor sevdalıları olarak var gücümüzle İstanbul medyasının bu aymazlığına dur demeye çalışıyoruz. Fakat ben eminim ki, aynı zamanda Kulüpler Birliği başkanı da olan Halil Ünal Eskişehirspor kulübü adına resmi bir girişimde bulunursa çok daha etkili sonuçlar alınacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder