21 Haziran 2013 Cuma

Halil Ünal'ı eleştirmek, Mesut Hoşcan'ı övmek!

Ne hikmetse son günlerde yakın çevremden hep bu yönde eleştirel sorular alıyorum.
- Halil Ünal'ı neden eleştirmiyorsunuz?
- Mesut Hoşcan'ın kazanmasını istemiyor musunuz?
- Eskişehirspor'un kurtuluşu olacak kongre ile ilgili neden fikir beyan etmiyorsunuz?

- Halil Ünal'ın kalmasından yana mısınız yoksa ?
Değerli gönüldaşlarıma mümkün olduğunca anlatmaya çalışıyorum.
Telefonla arayan arkadaşlarımla 15-20 dakika süren konuşmalar yapmak zorunda kalıyorum...
Sosyal medya üzerinden bu tür mesajlar yazan arkadaşlarıma uzun uzun cümlelerle anlatmaya çalışıyorum...

Bugün yani, kongreye 1 gün kala bu tür sorular daha da yoğunlaştı ve böyle bir yazı yazma ihtiyacı duydum.
***
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki, ben Halil Ünal göreve geldiği günden bu yana kendisini eleştiren bir Eskişehirspor sevdalısıyım. Sadece Süper Lig'de değil öncesinde görev yaptığı dönemlerde bile kendisini eleştirmişimdir.
Bu kutlu makamda kim olursa olsun yanlışını gördüğüm vakit, eleştiririm ben!
Yüksek Eskişehirsporluluk Bilinci'ne sahip bir ESES sevdalısı olarak bunu yapmak benim asli vazifemdir.
Konuyla ilgili olarak yazdığım son yazımda bütün eleştirilerime rağmen Halil Ünal'ın da yapmış olduğu hizmetlerin varlığından bahsetmiştim.
Vay sen misin bunu yazan?

Blog yazımıza küfürlü yorumlar yazan mı dersiniz, Halil Ünal'ın yalakası diye yazanlar mı dersiniz?
Allahıma çok şükür ben kendimi bilirim!
Bugüne kadar ne kimseye yalakalık ettim ne de bir Allah'ın kulundan rant sağladım.
Ben ve Allah bildikten sonra bunu kimselere ispat etme ihtiyacı da duymadım.

Bütün mesele Halil Ünal'ı eleştirmek ise, benim bugüne kadar yazdıklarımı okumanız yeterli olacaktır.
Ben sadece kongre zamanı değil görev yaptığı bütün zamanlar dahilinde eleştirmişimdir kendisini...
***
Öyle bir hava estiriliyor ki; sanki takım yeni lige çıkmış Halil Ünal yeni göreve başlamış ve kulüp hemen çıktığı gibi küme düşmüş, Türkiye'nin en berbat kulübü olmuş...
Yok böyle bir şey efendim!
Daha iyi yönetilebilir miydi?
Kesinlikle!
Kötü mü yönetildi?

Kesinlikle!
Eskişehirspor'un manevi şahsiyetine zarar mı verildi?
Kesinlikle!
Fakat hepten tüm yapılanları silip atmak, bugün alternatif yönetim listesi ile Halil Ünal'ın karşısına çıkan Mesut Hoşcan ve Mustafa Akgören gibi isimlere de hakaret olur. Çünkü kulübümüzün bugünkü durumundan onlar da mesuldür. Yapılan tüm iyi hizmetlerde onlarında imzası vardır, yanlışlarda onların da katkısı vardır.
Yapılan hiçbir yanlış aynı yönetimde bulunan Mesut Hoşcan ve ekibini "hain" yapmadığı gibi Halil Ünal'ı da yapmaz!

Eleştirilerimizi yaparken şunu asla unutmayalım!
Eskişehirspor'un tek sahibi bizleriz; yani ESKİŞEHİRSPOR SEVDALILARI...
Yöneticiler gelir geçer, biz her daim baki kalırız!
***
Mesut Hoşcan'ı övme noktasına gelince...

Ben Mesut Hoşcan'ı neden öveyim!?
Şu ana kadar Eskişehirspor'a bir hizmet yaptıysa Halil Ünal'ın ekibinde yaptı...
Halil Ünal'ı da herkes eleştiriyor!
Mesut Hoşcan aynı ekip içinde bulunmasına rağmen Halil Ünal'a rağmen bir hizmet mi gerçekleştirdi ki öveyim!
Şu ana kadar övmem gereken bir tek yönü vardı onu da son yazımda belirtmiştim.
Gerçekten büyük bir cesaret örneği sergileyip aday oldu. Eskişehirspor'un artık kimsenin babasının çiftliği gibi yönetilemeyeceğinin ilk sinyallerini verdi. Yürüttüğü seçim kampanyası ile Eskişehirspor'u da iyi yönetebileceğinin sinyallerini de verdi. Bundan başka nasıl bir övgü düzebilirim ki ben sayın Mesut Hoşcan'a!?

"şöyle yapacak", "böyle yapacak" gibi hayali cümleler kurup geleceğe dair övgüler düzmemiz bekleniyorsa yanılıyorsunuz. Ben yıllardır şunu anladım. Vaatlerle gelen herkes bizi kandırdı!
Artık kanmak istemiyorum ben!
Ne sayın Mesut Hoşcan'dan ne de sayın Halil Ünal'dan zerre çıkar kaygım yok!
Halil Ünal'ın bugüne kadar yaptığı icraatlardan dolayı eleştirilerimi yıllardır dile getiriyorum.
Şunu da söyleyeyim yaptığı hizmetlerden dolayı da "Helal olsun Halil Ünal" şeklinde övgüler düzmedim, düzmem de...
Sonuçta o makama oturduysa o hizmetleri yapmak zorundadır zaten.
Hizmet yapmaya kendisi talip olan birisini ben neden öveyim ki!?
Ancak talip olduğu hizmetleri yapamazsa, yanlış yaparsa eleştiririm!
***
Neden taraf olmuyorum!?
Taraf olmam mümkün değil!
Öncelikle taraf olmamın bir faydası olmayacak çünkü oy kullanamıyorum!
Bunun dışında Mesut Bey yürüttüğü seçim kampanyası ile benim kendisinden taraf olmamı sağlayacak argümanlar koyamadı ortaya. Bütün seçim kampanyası sadece Halil Ünal'ın başarısız ve kötü yönetimi üzerine kuruldu. Yapılan onca güzel çalışmalara rağmen insanların "Evet tamam bu adam bu işi bitirir" dedirtecek bir proje ortaya koyamadı.
Halil Ünal'dan yana taraf olmam için de bir sebep yok.
Yıllardır kendisini eleştirdiğimi birinden yana olmak akla ziyan olur!
Ben sadece Eskişehirspor'un kazanmasından yanayım!
Eskişehirspor sevdalılarının birlik ve beraberliğinden tarafım...

Halil Ünal ve ekibine bugüne kadar yaptığı olumlu işlerden dolayı teşekkür ederim,
Mesut Hoşcan ve ekibine de medeni cesaretlerinden dolayı, camiamıza ilk kez böylesi bir ortam sağlamalarından dolayı teşekkür ederim...

Bunun dışında hiçbir şekilde her iki tarafa da övgü ya da yergimiz olamaz...
***

İlk kez yakaladığımız bu ortamı kulübümüzün lehine kullanmak zorundayız.
Seçimi kim kazanırsa kazansın sağduyumuzu kaybetmeden hareket etmeliyiz.
Unutmayalım ki;
Eskişehirspor Devrimi'nin en büyük unsuru şanlı Eskişehirspor taraftarıdır...
Mesut Hoşcan ve Halil Ünal'ın bu mücadelesi camiamız için hayırlı olsun!
Kazanan her kim olursa olsun, kaybeden taraf köşeye çekilip oturmasın...
Bu camianın muhalefete sadece kongrelerde değil, her zaman ihtiyacı vardır.
ALLAH BİRLİK VE BERABERLİĞİMİZİ BOZMASIN!


YAŞASIN ESKİŞEHİRSPOR!

3 yorum:

  1. Sadece keyfi ve yanlı üyelikler konusu bile saltanatın değişmesi açısından çok önemli diye düşünüyorum. Zira bu kongrede sonuc değişmez ise eğer, benim gibi 5 yıldır üyelik bekleyenler sanırım hiçbir zaman üye olamayacaklar ve aradaki makas büyüyerek bundan sonraki kongrelerde muhalefet veya alternatif liste seçeneklerini tamamen bitirecektir.

    YanıtlaSil
  2. Bir önceki mesajıma yorum gelmedi ama sağlık olsun. Hoşcan ve ekibi camiamıza hayırlı olsun. Umarım kazanan herkes ve de en önemlisi Eskişehirspor olacaktır. Bu arada nihayet bizlerinde üyelikleri onaylanacaktır. Selamlar... matador-levent

    YanıtlaSil
  3. Levent bey kusura bakmayın. Birinci yorumunuzda cevap verecek bir soru göremedim. Düşüncelerinizi paylaşmışsınız ve düşüncelerinizde kayda değer ve doğru düşünceler olduğu için yorumunuzu yayınladım. Biz yöneticileri ilahlaştırmadığımız sürece, yöneticilere şakşakçı olmadığımız sürece kesinlikle ve kesinlikle kazanan Eskişehirspor olacaktır. Şucu bucu değil Sadece Eskişehirsporlu olalım yeter...

    YanıtlaSil