8 Nisan 2013 Pazartesi

Yatak Futbolu'nun öncüsü Sivasspor...

Sivasspor Rıza Çalımbay ile yeni bir ekolün önderi oldu...
Yatak Futbolu...
Gol atamadın yat...
Gol yemedin yat...
Bir gol attın yat...
Sivasspor ile Sivas'ta oynadığımız maçta nerdeyse 35 dakika yatmışlardı...
Rıza Çalımbay ve öğrencileri bu ekolü ülkemize hediye ettiler...
***
Sivasspor kalecisi auta çıkan topu almamakta kararlı...
Muhtemelen Eskişehirli bir basın mensubu da topu kendisine verdi...
Sivas kalecisi bir anda neye uğradığını şaşırdı.
Sanki basın mensubu eline başka şey verdi kalecinin...
Belki de bomba zannetti...
Basın mensubuna dehşet içinde seslendi:
- Bu ne lan niye verdin bunu benim elime!
Basın mensubu;
- Kardeş o top, futbol oynanır onunla...
Sivas Kalecisi;
- Lan manyak mısın ne futbolu, bize böyle bir şey söylenmedi ki!
Basın mensubu;
- Ne futbolu var mı la, alıcan işte o topu oyuna sokucan...
Sivas kalecisi;
- Hayır ya olmaz ki ama, bana kimse öyle bir şey demedi...
Basın mensubu;
- Olm ne dediler ki la sana...
Sivas kalecisi;
- Gitcen yatıcan gelcen dediler bana... Kimse bana futbol oynucan demedi...
Basın mensubu;
La olm bi git manyak mısın nesin ya, kandırmışlar olm seni, burası Eskişehir burda yatırmazlar adamı. Sen asıl yatırırlarsa kork manyak! De get hadi topunu oyna...
***
Sivas kalecisi ne yapacağını bilemez vaziyette.
Topu eline veren basın mensubundan yüz bulamayınca hakeme koştu;
- Ya hakem amca baksana şuna elime verdi!
Hakem;
- Başka napcaktı evladım, kötü bir şey yapmadılar korkma...
Sivas kalecisi;
- Ama hakem amca bana kimse böyle bir şey demedi, kandırdılar mı beni...
Hakem;
- Tamam evladım korkma bir şey olmaz...
Sivas kalecisi;
- Yaaaa of ama olmaz ki ya bana kimse futbol oynayacan demedi ki, gitcen yatcan gelcen dediler ama...
Hakem;
- Yavrucuğum bak ben varım burda sen korkma, ben varken fazla acıttırmam...
Sivas kalecisi ağlamaklı hakeme bakmaya devam eder...
Hakem kaleciyi teskin etmeye çalışır;
- Aaaaa çekicem ama şimdi kulaklarını yavrucuğum, hadi geç yerine bak ben de senden yanayım korkma diyorsam korkma. Eskişehirliler seni çikilata verip kandırmamışlar ya! Bir şey olmaz hadi bakim geç kalene, hadi benim yavrum hadi!
***
Sivas kalecisi güç bela ikna edilir ve kalesine gönderilir.
Kaleciyle bitmiyor ki mesele...
Defans, orta saha, forvet hepsi yatıyor...
Çayırı görmesinler, hemen Ağustos sıcağında çamur deryası görmüş camızlar gibi uzanıveriyorlar...
Kalkmak bilmiyorlar...
Bizim topçular bir iki kere gidip;
- Arkadaşım bu top yatarak oynanmaz ayakta kalırsan oynayabilirsin
Deyip kaldırmaya yeltendiyseler de nafile, hemen başlıyorlar zırlamaya;
- Ama olmaz ki, kimse bize böyle bir şey demedi ki, bize gitcen, yatcan, gelcen dediler...
***
Eskişehirspor'a gelince...
Bu takım ilk 11'e Mehmet Güven ile başladığımız sürece, hatta Mehmet Güven ilk 18'de olduğu sürece bu tür yatak futbolu oynayan takımlar karşıssında bu sıkıntıları çekmeye devam ederiz...
Başka da bir şey söylemek anlamsız olur zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder