24 Nisan 2013 Çarşamba

Gelincikle örtün üzerimi...

Son arzum
Bir gelincik tarlasında ölmek olsun
Biliyorum biraz zor ama istiyorum arkadaş
Öyle ufka dalmışken,
Bakışlarım Ege sahillerine ulaşmışken ufuktan geçip
Oracıkta ölüvereyim isterim
Sevdamın renklerinin üzerine düşüvereyim
Bir sonsuz uykuya dalıvereyim oracıkta
Anamın kollarına düşer gibi
Siyah ile sevişen Kırmızı'nın kollarına düşüvereyim...
***
Biliyorum zor,
Gelincik tarlası mı bıraktı bu deyyuslar
Utanmasalar,
Gelincikleri de betonlaştırıp,
Santrallere
Altın madenlerine
Yollara
Gökdelenlere kurban edecekler kalan bütün gelincikleri
***
Ölemezsem de bir gelincik tarlasında
Gelinciklerle örtün üzerimi
Hani papatyayı da sevmez değilim ama
Siz yine de gelincikle örtün üzerimi
Kulaksız mezarlığında
Kuytu bir köşede
Sessiz sakin
Öyle bir başıma kalınca ayak seslerinizin ardından
Ben gelinciklerimle kalayım
***
Biri oğlum olsun,
Biri de Aykızım
Kızçocuğum
Gardaşlıklarım
Ahretliklerim
Zamansız ve umutsuz sevdalarım
Hepsi bir gelincik olup üzerimi örtsün...
Üşürsem gelinciğin kırmızısı ısıtır beni...
Bahtımın rengi kırmızıyı süslesin...
Giderken unutmayın gelinciklerle örtün üzerimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder