8 Aralık 2013 Pazar

Hayatımda ilk defa "OY İSTİYORUM"

Oldum olası hayatı hep siyasi olarak yaşatım ancak politik yaşamı bir türlü sevemedim...
Lise yıllarımdan bu hayatta hep "siyasi" oldum...
"Siyasi" yaşadım...
Siyasetten uzak durmak meydanı boş bırakmaktı benim için...
Elimden geldiğince siyasetin içinde yer almaya çalıştım...
Politik oyunları hiç sevmedim, bir türlü de beceremedim...

Bir kaç kez seçim listelerinde yer aldım...
Nasıl oyunlar döndüğünü gördüm...
En yakın dostum dediğiniz insanların bile ayağınızı altına nasıl sabun yerleştirdiğini siyasetin içinde anlıyorsunuz...
Hep doğrunun yanında oldum...
Doğruları anlatmaya çalıştım...
Hak yolunda olanı sevdim...
***
Allah'ın bana bir lütfu olarak gördüğüm hiç bir değerimi politik amaçlarıma kurban etmedim...
Sevdiğim hiç kimseden bugüne kadar bir kez bile olsun oy istemedim...
Beni seven gerekiyorsa benim sevdiğime oy verir diye düşündüm...
Öyle de oldu...
Bugüne kadar çıktığımız yolda bizlere destek veren bütün dostlarımdan Allah razı olsun...
Bugün farklı bir boyuttayım...
Bugün hayatımda ilk kez bütün sevenlerimden ve sevdiklerimden oy istemeye karar verdim...
Bu kararı verirken elbette çok düşündüm...
Kötü bir şey yapmayacağıma, değerlerimi siyasete alet etmeyeceğime kanaat getirdim...
Ve bütün sevenlerimden, sevdiklerimden Beyoğlu'nda değerli dostum can yoldaşım Osman GÜR için oy istiyorum...
Sadece Osman Gür değil...
Partim için...
Encümen listesinde yer alan ve samimiyetlerine kefil olduğum bütün arkadaşlarım için oy istiyorum hepinizden.
***
Osman Gür'e kefilim...
Öyle bir "adam" ki bu Osman Gür, çocukluğunda bile okuldan çıkar çıkmaz çantasını, önlüğünü evin kapısından fırlatıp hastane önüne, hastalara yardım etmeye koşan bir yardımsever adam...
Beyoğlu'nda yaşayıp, Osman Gür'e hasbel kader işi düşüp de, Osamn Gür'ün yardım edemediği kimse yoktur...
Tanısın tanımasın, herkesin yardımına koşan bir insan...
Aç görürse doyuran,
Açık görürse giydiren,
Dertli görürse derdine derman olan bir "adam" Osman Gür...
İşsize iş bulan, fukaraya aş olan bir "adam" Osman Gür...
İşte ben böyle bir adama kefil oluyorum ve hayatımda ilk kez sizlerden oy istiyorum...
***
Bugüne kadar eşimden ve çocuklarımdan dahi oy istememiş, onlara bile "şu partiye, şu adama oyunuzu verin" dememiş bir kardeşiniz, dostunuz, arkadaşınız olarak...
Bugün sizlerden Osman Gür için oy istiyorum...
Sadece sizin oyunuzu değil;
Eşinizin,
Çocuklarınızın,
İlkokul arkadaşlarınızın,
Askerlik arkadaşlarınızın,
Sevgilinizin,
Öğretmeninizin,
İş arkadaşınızın,
Müşterinizin,
Hasılı kelam dostluk ile selamlaştığınız herkesin oyunu istiyorum sizlerden...
***
İnanın Osman Gür için verdiğiniz ve istediğiniz her oy değer...
Önümüzde 4 ay gibi bir zaman var...
Bu kısa zaman içersinde böylesine iyi yürekli bir insan için çalışalım...
"Benim 1 oyumla mı kazanacak" demeyin...
O sandıkların sizlerin 1'er oyuyla dolduğunu unutmayın...
50 bine giden yolun başı 1'dir değerli dostlar...
Bismillah deyip, 1 diye saymaya başladığınızda o sayının 50 bin olduğunu mutlaka göreceksiniz...
Osman Gür Beyoğlu'nda büyüdü...
Beyoğlu'nda yaşadı...
Sizinle aynı yağmurun altında ıslatıp, aynı çamurlu yollarda yürüdü...
Haliç'in kokusunu sizin kadar o da teneffüs etti...
Beyoğlu'nun bütün sokaklarında onu gördünüz...
Sütlüce'de kapı komşunuz...
İstiklal caddesi'nde esnaf...
Yani sizden biri, sizin evladınız,
Kardeşiniz,
Dostunuz,
Arkadaşınız...
***
"Osman Gür çok iyi adam ama kazanamaz ki" derseniz önce kendinize ihanet edersiniz...
Unutmayın Allah her zaman iyilerin yanında olur...
Bize de iyilerin yanında olmak farzdır...
İyilerin yanında olmak ibadet gibidir.
Allah'ın emridir...
Osman Gür iyi adamdır diyebiliyorsanız, bu cümlenin arkasına "fakat" ı eklemeyin...
Onun yanında olun...
Göreceksiniz Allah'ın yardımı, sizlerin desteği ile Beyoğlu'nda bu sefer "İYİLER KAZANACAK!"
Allah yar ve yardımcımız olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder